Centrum Obsługi Klienta
Greencom.pl
Zasady sprzedaży

ZASADY SPRZEDAŻY HURTOWEJ

 

1. SPOSÓB ZAMAWIANIA

Produkty w Sklepie Greencom.pl można zakupić wysyłkowo - zamawiając przez Internet lub faks.

2. PROCEDURA ZAMÓWIENIA

Zamówienia w Sklepie Greencom.pl można składać:

  • poprzez koszyk sklepu internetowego - umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka Sklepu Greencom.pl Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także unikalny numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji.
  • poprzez email - na adres sklep@greencom.pl można przesłać email zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia: dane dotyczące zamówienia (ilość, kolorystyka zamawianego towaru, opcje znakowania etc.) oraz informacje potrzebne do wystawienia faktury: dane firmy/instytucji zamawiającej i adres dostawy.
  • poprzez FORMULARZ ZAMÓWIENIOWY. Wypełniony formularz należy odesłać emailem na adres sklep@greencom.pl lub faxem pod numer (61) 221 94 02.

Przed złożeniem każdego zamówienia należy sprawdzić u naszego pracownika dostępność towaru.

Złożone zamówienia realizujemy według kolejności zgłoszeń.

3. POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ

Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie w godzinach pracy Sklepu Greencom.pl, czyli 9.00 - 17.00 w dni robocze. Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu z Klientem, w ciągu 24 godzin od chwili rejestracji zamówienia nie uda nam się potwierdzić zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji, o czym poinformujemy dostępnymi sposobami.

Momentem zawarcia wiążącej umowy kupna-sprzedaży pomiędzy firmą Studio Greencom, będącą właścicielem Sklepu Greencom.pl, a zamawiającym towar Klientem, jest moment potwierdzenia zamówienia przez pracownika firmy Studio Greencom. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

4. ZMIANA ZAMÓWIENIA

Zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia (np. adres dostawy, zmiana sposobu płatności itp.) można dokonać wysyłając stosowny email na adres sklep@greencom.pl koniecznie zaznaczając, którego zamówienia zmiana dotyczy. Zmiany można także dokonać kontaktując się telefonicznie.

5. ODWOŁANIE ZAMÓWIENIA

Jeśli Klient chce odwołać zamówienie, zobowiązany jest skontaktować się z pracownikiem Sklepu Greencom.pl - zanim zamówienie zostanie wdrożone do realizacji.

 

Zespół Sklepu Greencom.pl

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

HIT SKLEPU
  • Notes z brązową gumką z beżowego papieru z recyklingu
    Pokaż szczegóły
  • Bambusowy długopis wielofunkcyjny
    Pokaż szczegóły
  • Smycz bawełniana
    Pokaż szczegóły
  • Bluza z bawełny organicznej
    Pokaż szczegóły
  • Eko słuchawki Bluetooth
    Pokaż szczegóły
TRANSPORT