REGULAMIN SKLEPU HURTOWEGO
1. DANE FIRMY
Właścicielem Sklepu internetowego o adresie elektronicznym www.greencom.pl jest Studio Greencom:
Nazwa: Studio Greencom
Siedziba firmy: ul. Katowicka 89B lok. 105, 61-131 Poznań
NIP: 743-156-04-92
UE VAT ID: PL7431560492
REGON: 280258626
Kontakt ze Sklepem Greencom.pl możliwy jest poprzez adres email sklep@greencom.pl, formularz kontaktowy na stronie, telefon lub kontakt osobisty w siedzibie właściciela Sklepu.
2. DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia posiadają następujące definicje:
ADMINISTRATOR SKLEPU - administratorem Sklepu Greencom.pl jest Studio Greencom.
KLIENT Sklepu Greencom.pl (Użytkownik konta)
Kupującym może być jedynie:
- osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której korzystanie ze Sklepu, w tym zawieranie Umów Sprzedaży, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie będąca w tym wypadku konsumentem);
- osoba prawna;
- jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONTO – usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedającego, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym.
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym usługa niebędąca usługą elektroniczną bądź rzecz ruchoma, która jest przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
SKLEP INTERNETOWY – serwis internetowy znajdujący się pod adresem elektronicznym www.greencom.pl, prowadzony i stanowiący własność Studia Greencom.
SPRZEDAJĄCY – podmiot gospodarczy pod nazwą Studio Greencom, właściciel serwisu internetowego www.greencom.pl, dokonujący przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej sprzedaży towarów bez jednoczesnej obecności stron.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży lub wykonania produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
3. KONTO UŻYTKOWNIKA
1. Użytkownikiem konta w Sklepie Greencom.pl może zostać wyłącznie przedstawiciel osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadająca osobowości prawnej, który wypełni formularz rejestracyjny w sposób kompletny (wszystkie pola formularza rejestracyjnego).
Aktywacja konta w Sklepie Greencom.pl przez Administratora następuje po weryfikacji danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
2. Sprzedający nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej, ani nie obsługuje Klientów detalicznych.
3. Sprzedający obsługuje wyłącznie Klientów z Polski - z polskim numerem NIP.
4. Nasza firma nie wysyła towarów poza granice Polski.
4. ZAMAWIANIE
Zamówienia można składać:
- poprzez koszyk sklepu internetowego - umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka Sklepu Greencom.pl Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji.
- poprzez formularz zamówienia.
- drogą elektroniczną - e-mailem.
4.1 Zamówienia on-line za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Greencom.pl
Sklep internetowy Greencom.pl przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.greencom.pl.
Zamówienia on-line można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzenia tymczasowych ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu (przerwy techniczne).
Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dokładne wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go drogą elektroniczną do serwisu www.greencom.pl. Klient składający zamówienie jest zobowiązany do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu www.greencom.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie.
Zawarcie umowy następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.
Sklep w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sklep Greencom.pl może odmówić realizacji zamówienia, np. z powodu braku towaru.
4.2 Zamówienia z użyciem formularza zamówienia
Zamówienia można również składać, wypełniając FORMULARZ ZAMÓWIENIOWY.
Prawidłowo wypełniony formularz można wysyłać na adres email sklep@greencom.pl.
4.3 Zamówienia składane drogą e-mailową
Zamówienia można również składać emailem na adres sklep@greencom.pl
Należy przesłać email zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia:
-
dane dotyczące zamówienia (ilość, kolorystyka zamawianego towaru, opcje znakowania etc.)
-
informacje potrzebne do wystawienia faktury: dane firmy/instytucji zamawiającej i adres dostawy.
4.4 Warunki zamawiania
Sklep Greencom.pl przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
Każde zamówienie od Klienta wysłane do realizacji, podlega weryfikacji. Weryfikacja zamówienia obejmuje:
-
sprawdzenie danych Klienta
-
sprawdzenie dostępności towaru
-
sprawdzenie zgodności cen towaru
-
ustalenie dodatkowych warunków zamówienia (znakowanie, transport etc.).
Weryfikacja zamówienia odbywa się w godzinach pracy Sklepu Greencom.pl.
Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu z Klientem, nie uda nam się potwierdzić złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji, o czym poinformujemy dostępnymi sposobami.
Po weryfikacji zamówienia, Klient otrzymuje e-mailem informację o dostępności produktu, kwocie do zapłaty, formie płatności i terminie realizacji.
Po dokonaniu wszystkich ustaleń dotyczących zamówienia, zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia i przyjęcia go realizacji przez pracownika Sklepu Greencom.pl.
Informacja o przyjęciu zamówienia Klienta do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna-sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
Informacje na temat etapów realizacji zamówień wysyłane są do Klienta drogą elektroniczną.
5. OFERTA
5.1 Oferta
5.1.1
Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.
-
Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego.
-
W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
Przedstawiona przez Sprzedającego oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
5.1.2 Zdjęcia towarów zamieszczanych na stronie Sklepu Greencom.pl służą prezentacji konkretnych towarów.
5.1.3 Wszystkie znaki towarowe oraz nazwy własne zamieszczone na fotografiach na stronie Sklepu Greencom.pl, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże przedsiębiorców.
5.2 Dostępność towarów
W celu poznania dostępności wybranych towarów, należy przed dokonaniem zamówienia skontaktować się z obsługą Sklepu Greencom.pl.
W przypadku, kiedy obsługa Sklepu Greencom.pl nie jest w stanie skompletować w danym momencie całego zamówionego towaru, Klient ma prawo wyboru: częściowej realizacji zamówienia, wydłużenia terminu realizacji zamówienia, anulowania całego zamówienia.
5.3 Ceny
Ceny towarów podane w Sklepie Greencom.pl wyrażone są w polskich złotych i są cenami netto (+ 23% podatek VAT).
Ceny nie zawierają opłat za znakowanie i wysyłkę towaru.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu i usuwania niedostępnych, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach serwisu internetowego Sklepu oraz wprowadzania w nich zmian. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
Promocyjne oferty są ważne tylko w datach określonych w ofercie lub do wyczerpania zapasów magazynowych.
5.4 Nadruki
Wycena nadruków oraz wizualizacje nadruków na zamawianych produktach ustalane są indywidualnie z Klientem.
5.5 Termin realizacji
Termin realizacji zamówienia w każdym przypadku jest indywidualnie ustalany z Klientem.
Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru, wyboru opcji znakowania, wyboru opcji wysyłki.
6. PŁATNOŚCI
6.1 Nowi Klienci
Przy pierwszych 3 zamówieniach hurtowych obowiązuje przedpłata (100% wartości zamówienia) - płatna na podstawie wystawionej faktury pro-forma.
6.2 Stali Klienci
Klient może dokonać płatności za zamówiony towar w następujących formach:
-
przelewem bankowym na konto Sprzedającego,
-
gotówką - w momencie odbioru przesyłki lub w momencie osobistego odbioru towaru w siedzibie Sprzedawcy.
W tytule przelewu koniecznie prosimy podać numer faktury.
7. DOKUMENTY SPRZEDAŻOWE
Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
8. WYSYŁKA TOWARU
Przesyłki są dostarczane na adres wskazany w trakcie składania zamówienia.
Możliwy jest wybór następujących form dostawy zamówionych towarów:
- przez firmę kurierską DPD
- przez pracowników Sklepu Greencom.pl (tylko na terenie Poznania i okolic)
- odbiór osobisty (w siedzibie Studia Greencom).
Koszty dostawy zależą od wagi i gabarytów przesyłki.
W celu poznania dokładnych kosztów dostawy, należy przed dokonaniem zamówienia skontaktować się z obsługą Sklepu Greencom.pl.
Zakupiony towar wraz z dokumentem sprzedaży wysyłany jest na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.
W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzeń przesyłki, należy skontaktować się ze Sklepem Greencom.pl.
9. BEZPIECZEŃSTWO
9.1 Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przekazywane przez Klienta przetwarzane są przez Sprzedającego, który jest administratorem tych danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych.
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jednolity).
Przy rejestracji Konta oraz przy składaniu zamówienia, Klient podaje swoje dane osobowe Sprzedającemu. Podanie danych osobowych służy wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
Sprzedający (Administrator danych) przetwarza uzyskane dane podane przez Klienta wyłącznie w następujących celach:
-
w związku z koniecznością realizacji umowy sprzedaży na podstawie zamówienia złożonego przez Klienta,
-
w związku z wystawieniem dokumentu sprzedaży - faktury VAT,
-
w związku z korespondencją e-mailową dotyczącą realizacji zamówienia.
Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
9.2 Rękojmia
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta wyłącznie na zasadach rękojmi.
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za produkt wobec Klienta zostaje wyłączona w następujących przypadkach:
- nieznaczne różnice w kolorystyce i fakturze produktów w stosunku do zdjęć produktów na stronie Sklepu internetowego;
- produkt, na którym podmiot inny niż Sprzedający, po dostarczeniu produktu Klientowi, wykonał nadruk, grawerowanie, haft lub inne zdobienie.
9.3 Użytkowanie towarów
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe używanie towaru przez Klienta.
10. REKLAMACJE
Klient ma obowiązek sprawdzenia towaru niezwłocznie po otrzymaniu towaru.
Jeżeli Klient stwierdzi wady towaru lub różnice ilościowe, zobowiązany jest poinformować o tym pracowników Sklepu Greencom.pl szczegółowo opisując stwierdzone wady lub braki. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać nazwę Klienta, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
Reklamacje przyjmowane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru przez Klienta.
W przypadku, gdy dostarczony towar nie jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem, Sklep Greencom.pl zobowiązany jest jedynie do uzupełnienia ewentualnych braków, naprawy lub wymiany wadliwych towarów.
Sklep Greencom.pl nie jest zobowiązany do uwzględnienia reklamacji w przypadku, gdy:
- Klient błędnie korzystał z towaru, nie przestrzegał instrukcji obsługi lub konserwacji, rozłożył towar na części lub nadmiernie go obciążył,
-
Klient lub osoba trzecia w jakikolwiek sposób, niezgodnie z przeznaczeniem, ingerowała fizycznie w towar.
-
Klient lub osoba trzecia poddawała zakupiony towar obróbkom - np. znakowanie.
Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przejmuje w całości Klient.
Reklamacje nadruków - a w szczególności kolory nadruków, umiejscowienie, wielkość, itp. - rozpatrywane są na podstawie wizualizacji graficznej druku i/lub próby druku, która była wykonana w procesie realizacji zamówienia.
W przypadku reklamacji, Klient zobowiązany jest poinformować o zamiarze zwrotu zakupionego towaru obsługę Sklepu Greencom.pl drogą emailową na lub telefoniczną. Zwracany towar musi być kompletny - zgodnie z zamówieniem dokonanym przez Klienta. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży oraz wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny (udostępniany przez Sklep). Klient ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Greencom.pl przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostaje naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli jest to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep Greencom.pl zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z wysyłką towaru do Klienta i odesłaniem towaru reklamowanego do Sklepu, Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty za złożone zamówienie.
11. UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
11.1 Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedającego.
11.2. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W takim przypadku Klient obowiązany jest do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta Sprzedawcy lub na adres e-mail Sprzedawcy i zgłoszenie chęci zwrotu produktu.
11.3. W przypadku wykonania przez Klienta umownego prawa odstąpienia od umowy, koszt dostawy produktów do Klienta lub odbiorcy oraz dostawy zwrotnej obciąża Klienta.
11.4. Umowne prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, nie przysługuje Klientowi w stosunku do produktów stanowiących artykuły świątecznych, sezonowe, a także produktów, na których wykonano nadruki zamówione przez Klienta.
12. UWAGI
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy innych ustaw.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzecie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz.1495) Klient nabywając sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Sprzęt należy odesłać na adres siedziby Sklepu Greencom.pl, po uprzednim poinformowaniu o tym pracowników obsługi Sklepu Greencom.pl.
Dane osobowe Klientów podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na podstronie Sklepu Greencom.pl: www.greencom.pl/s5-polityka_prywatnosci.html
Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin (http://www.greencom.pl/s7-regulamin.html). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
Zespół Sklepu Greencom.pl